luni, 7 iunie 2010

POKER - joc si/sau film!

Am jucat POKER weekendul trecut acasa cu prietenii mei si zilele trecute am vazut si filmul, s-ar putea crede ca am oarecare experineta in POKER. Adevarul e ca nu, la joc am avut parte de norocul incepatorului si am reusit sa castig chiar si cu 2 si 6, plus ca trebuie sa ai noroc in ceva. Cat despre film sincer cred ca e slabut. M-am uitat mai mult pentru actorii care au o valoare incontestabila. Horatiu Malaele si Valentin Teodosiu au roluri mari dar nici Gaitan, Diaconu sau raposatul Jean Constantin nu sunt mai prejos. Atractia principala a filmului, dupa acesti mari actori este JOJO care s-a perindat goala destul de mult prin fata camerelor. Nu judec pe nimeni si nu am cum sa am o parere pertinenta dar asta e opinia mea proprie, personala si cat se poate de subiectiva. Departe de mine gandul de a desfiinta acest film dar ma tem ca cinematografia romaneasca e slabuta asa cum e si economia, cultura sau educatia noastra. Exista insa si acccidente, un film pe care eu il consider bun este Schimb Valutar, despre care voi scrie poate intr-o alta zi.





Niciun comentariu: