miercuri, 12 noiembrie 2008

In cautarea timpului pierdut!

E vorba de un documentar pe care l-am vazut cu ceva timp in urma pe Discovery sau Animal Planet. Un film impresionant, vazut prin ochii unei maimute, despre o alta maimuta. Un fel de Romeo si Julieta in lumea celor care nu cuvanta. Surprinzator, filmul transmite mult mai multe sentimente decat un film artistic cu actori platiti regeste. Aveam salvate in calculator 2 poze si mi-am adus aminte de el. Am decis sa-l mai caut o data, a trecut un an si ma gandesc ca trebuie sa-l gasesc. E ceva, dar inca nu e DVD-ul pe care sa-l adaug la colectie. E partea a 3-a, finalul dar este punctul culminant al povestii si se intelege destul de mult din ea.
Mai mult ca niciodata acest documentar transfera animalelor sentimente umane si le interpreteaza comportamentul ca si cum ar fi OAMENI. Uneori se vede ca e regizat si iti dai seama ca unele scene erau practic imposibil de filmat dar nu conteaza. Ideea asta nu afecteaza cu nimic esenta filmului.





Mai jos sunt si cele doua poze pe care le pastrea de cand am vazut prima oara aceasta capodopera. Poate e mult spus dar merita din plin laude si mai ales merita sa fie vazut.


El e BOBO si faptul ca eu consider the-monkey-prince un film grozav nu are nici o legatura cu faptul ca prietenii imi spun asa, la fel cum Juno mi se pare un film bun dincolo de faptul ca tipul seamana cu mine. Daca cineva il gaseste de descarcat pls tell me. Si de cumparat e ok, cred ca e singurul pana acum pe care as plati pentru un DVD original. Poate pentru ca stiu ca e greu de gasit de download.



Aici sunt cei doi ''actori principali'' intr-o scena foarte faina. Ea care spune povestea si El cel despre care e povestea. Adevarul e ca amandoi sunt protagonisti in egala masura, cred ca El e ceea ce e si exista doar pentru ca Ea il vede asa. Insemnatatea lucrurilor o dau ei, Ea pentru ca vede si El pentru ca....................va las sa vedeti!


Daca nu v-a placut scrieti, comentariile nu au nevoie de aprobare si mai mult, vedem cum facem (habar nu am cum) si poate rezolvam si cu timpul pe care l-ati pierdut uitandu-va la el. Putin peste 16 minute!

Niciun comentariu: