vineri, 23 octombrie 2009

The Fountain 2006

Un film pe care l-am distrus prin adormire. Cred ca de luni tot incerc sa-l vad si tot adorm si apoi reiau ''from the last scene'' pana azi, vineri, cand am reusit sa-l termin. O nota bunicica pe imdb pentru acest The Fountain, plus o incadrare la genul drama care m-au facut curios. E o combinatie de drama si Sf cu o poveste pe 3 planuri (prezent , trecut si viitor). In principiu cred ca e destul de greu sa combini Drama cu SF fie si pentru ca in viitor se presupune ca totul va fi bine sau pe aproape...nu ma refer la previziunile ecologiste sau de epuizare a resurselor ci la speranta specifica rasei umane, si de ce nu la credita. Filmul are la baza doua idei principale iubire si eternitate si una secundara - moartea. Nu am priceput prea bine filmul dar le-am categorisit asa pentru ca din prima deriva a doua si a treia, moartea strica planurile primei. Un film ciudat pentru ca nu e clar, nu e o metafora curata. Sunt sigur ca o mare parte din vina o am eu (pentru ca tot adorm) dar pana la urma fiecare intelege ce vrea, e un film cu final relativ deschis. Moartea castiga, eternitatea nu exista si iubirea e trecatoare. Damn........cam invers decat ''ceea ce am invatat la scoala''. Trailerul care nu dezvaluie prea mult din film. Se remarca o coloana sonora de exceptie semnata de acelasi tip care a lucrat si la Requiem for a dream(nu l-am vazut) Clint Mansell

Mi se pare mie sau mai bine da ca Trailer,, poate un scurt metraj era mai indicat. Zic si eu, ofticat ca o idee eterna, frumoasa si interesanta a trecut pe langa mine fara sa o pricep. Sunt curios cei care au vazut filmul, ce parere au. Ma doare sufletul pentru ca stiu ca e ceva acolo dar daca ar fi sa i dau o nota i as da 6 spre 7.

Niciun comentariu: