sâmbătă, 8 mai 2010

Un spectacol de teatru despre cum se face un spectacol de teatru - prima piesa de teatru pe care am vazut-o

In urma cu multi ani, peste 5 cred, la Casa de Cultura din orasul meu natal s-a jucat Un spectacol de teatru despre cum se face un spectacol de teatru o piesa a companiei Daya. O comedie la care eu am fost prezent si in interes de serviciu, pentru o stire, si mi-am permis sa filmez mai mult. Imi cer scuze pentru calitatea imaginii (e posibil pe vremea aia sa fi lucrat inca cu VHS) si oricum pentru stire a fost bine. Peste ani am regasit aceasta filmare prin arhiva personala si ma folosesc de ea sa va fac o recomandare pentru ca am senzatia ca se mai joaca si azi - mergeti sa vedeti aceasta piesa , merita, o sa radeti si o sa va simtiti bine. Pagina oficiala Un spectacol de teatru!





Niciun comentariu: