sâmbătă, 3 octombrie 2009

Bon Jovi sau Jon Bon Jovi Always

Prima trupa care mi-a placut si careia i-am fost fan. Cred ca era in perioada cand Bon Jovi lansase Always. O piesa care facea ravagii prin topurile de la Mtv. M-am documentat acum si vad ca e vorba de albumul Crossroads din 1994. Nu voi scrie un articol documentat, pentru asta exista Wikipedia. Voi incerca doar sa trec in revista cu ajutorul clipurilor a celor mai bune piese semnate Bon Jovi. Imi amintesc ca pana la aceasta caseta cu Bon Jovi nu prea cumparasem albume ci doar selectii gen Metal Ballads mai apoi Topuri de la MTv, mi se parea mie ca asa am acces la hit urile mai multor artisti fara sa fie nevoie sa cheltuiesc bani pentru fiecare album in parte. Brian Adams a venit mai tarziu dar Shakin' Stevens a fost prima mea caseta cumparata de un var de la Pitesti. Revenind la Bon Jovi Always ramane una din piesele lor cele mai bune. Din fericire am gasit si videoclipul, e destul de rar, pe You Tube l-au cam eradicat probabil drepturile de autor.
Bon Jovi - Always



Bon Jovi - Always

Caseta mea era totusi ceva mai veche, de prin 1990, atunci Bon Jovi a lansat Blaze of Glory coloana sonora a filmului Young Guns II. Cred ca asa se si numea caseta mea care nu era originala si care era mai degraba o compilatie.

Jon Bon Jovi - Blaze Of Glory




Bon Jovi - This Aint A Love Song
Acest cantec a venit mai tarziu, lucram in Radio si a fost ca o reintalnire cu sunetul si feelingul de la Always. Tot videoclipul original si aici.




Bed of roses o alta balada in stilul Bon Jovi





Alte piese pe care mi le aduc aminte si care sunt de exceptie:
"You Give Love a Bad Name"
"Livin' on a Prayer"
"Wanted Dead or Alive"

''Keep the Faith''
''My Guitar Lies Bleeding In My Arms''
''Diamond ring''
Asta pentru cei care vor sa aprofundeze acest subiect si pentru ca ne-am fi intins prea mult cu videoclipurile in detrimentul textului.

Niciun comentariu: