joi, 24 iulie 2008

Concert Metallica Bucuresti 2008

Aseara mi s-a oferit a doua sansa de a vedea Metallica in concert. Prima, am ratat-o acum 9 ani, eram in liceu pe atunci si destul de fraier incat sa nu fac tot posibilul sa ajung. Cum razboinicului luminii i se acorda mereu 2 sanse, am primit-o si eu pe a mea. Am cumparat bilete cu 2 luni inainte, pentru mine, Sebi si Mircea si..... timpul a trecut. A venit ziua de ieri, am simtit-o inca de dimineata ca are ceva special. Nu am pierdut foarte mult in Vizita de la munca si de pe la 5 a inceput agitatia. Mircea sosise in Bucuresti, se plimba prin Cora asteptandu-ma,iar eu fugeam de la munca cu tramvaiul 8 spre casa, tocmai ieri am lasat masina (benzina prea multa. Am plecat la concert si acolo am fost loviti de coada uriasa de la intrare. O coada inconvoiata si nu dreapta, de mare ce era. Intram in stadion, aveam bilete la peluza, si ca si la Deep Purple, incercam o smecherie sa ajungem mai aproape (pe gazon). De data asta s-a rezolvat cu 5 lei/3 persoane. Am uitat un amanunt, nu chiar asa important de altfel: a plouat aproape tot timpul de cand am plecat de acasa si pana la sfarsitul concertului. In rest, emotie mare, ca la un eveniment pe care inca nu-l concretizezi. Oricum noi suntem firi mai rezervate, nu ne manifestam asa puternic, dar a fost SUPER. Asta desi ne-am vaitat tot timpul ba de dureri de spate, ba de picioare.

Cam asta e sunetul de concert LIVE




Ma bucur pentru mine si cei care au reusit sa ajunga la concert. Inca o data rock-ul a dovedit ca merita toata aprecierea iar Metallica e Nr. 1 , asta daca s-ar putea face ierarhii.
Fade to black, care imi place in perioada asta, cu versuri:

Niciun comentariu: