vineri, 23 ianuarie 2009

Conexiuni

In general cand spui CONEXIUNI spui TU. Foarte multi oameni asociaza numele trupei cu piesa Tu care la drept vorbind este reprezentativa si mai mult decat atat este impresionanta. O balada cu o chitara in fata si marea in fundal. O sa incerc sa adun cateva dintre cele mai bune piese Conexiuni, videoclipuri si piese live pentru ca mi-am adus aminte de ei si pentru ca merita. Au o discografie destul de importanta si piese bune. Un rock accesibil melodios si cu multe balade. Mai multe detalii ''tehnice'' despre ei pe http://www.conexiuni.com.ro/
Revenind la piesa Tu, nu am gasit un clip oficial asa ca am pus ceva de pe Trilulilu care mi s-a parut cat de cat mai intesant decat slide-urile de pe you tube.
Conexiuni - Tu



Conexiuni - Mai ramai putin



Conexiuni - Soldatul



Conexiuni-Fosta iubire -Live 2007



Conexiuni- Lacrimi in zadar este numele unei alte piese destul de bune.
<Conexiuni -Noapte alba este o alta piesa buna, din pacate varianta live e cam slabuta.



Niciun comentariu: