joi, 29 ianuarie 2009

Radio embed in blog!

Selecteaza categoria Stations - Classical - Movie Score

Vroiam de mult sa gasesc un post de radio care sa se auda si pe blogul meu. Evident ca nu vroiam orice gen de muzica, dar principiul de implementare in blog trebuie sa fie acelasi. Azi mi-am adus aminte de AOL si am ami descoperit ceva. E o arhiva imensa de muzica acolo si chiar ma intreb acum: Cu atat muzica online cui ii mai trebuie piraterie? Evident ca e nevoie si de piraterie ar spune unii, poate si eu. Revenind la AOL, am gasit un canal cu muzica ce a detronat guerrila fm care la randul ei detronase radio3net Florian Pitis. Probabil ca la un moment dat ma voi intoarce, cu siguranta dimineata voi asculta in continuare Dobrovolschi si Craioveanu. Pana la urma cred ca omul e creat sa evolueze si abia atunci, cand va cunoaste toate variantele va putea alege in cunostinta de cauza. Alegerea lui va pretui cu atat mai mult atunci. Teoria nu se aplica mereu evident, dar e o teorie :). Recunosc ca uneori e chiar enervant, acum de exemplu e soundtrack-ul de la Robocop. Eu zic ca merita testat pentru amatoriii de muzica, de orice gen. Acum de exemplu ruleaza The Last of the Mohicans, cu care evident m-a terminat. Super tare. Pana mai reglez eu aici, La vita e Bella - Abbiamo Vinto. Jos palaria AOL fie chiar si numai pentru cultura muzicala pe care o impartaseste. Reclamele nici nu le simt, ar trebui sa-si dea seama marketingul ca nu mai merge si ca trebuie altceva la om.

loading...


Niciun comentariu: