vineri, 30 ianuarie 2009

Closer!

Cineva mi-a adus aminte astazi de filmul Closer. E vechi din 2004 si cred ca l-as mai revedea. Imi aduc aminte ca e bun, imi aduc aminte de 2 cupluri care se destrama si se impaca impreuna evident, combinatii de 2 luate cate 2. Filmu avea si un soundtrack bun semnat Damien Rice pe care mereu il confund cu James Blunt. La fel cum se intampla cu Victor Rebengiu caruia mereu imi vine sa-i zic Liviu Rebreanu. Sa nu uit, e cu Julia Roberts, actrita mea favorita. Are o fata foarte expresiva, draguta dar nu ca o diva. E un fel de frumusete simpla, nu de revista ci mai degraba de teatru. In fine, cine nu a vazut filmul, sa-l vada. Fara trailer de data asta, doar videoclipul lui damien rice - the blower's daughter. Noroc ca mi-am dat seama, scrisasem de concertul lui James Blunt in Romania din februarie. AM reparat confuzia:



Repde pe picior de placare!

Niciun comentariu: