joi, 12 februarie 2009

Ea de la MarEa!

O alta Schita-ca si cum viata ar fi alcatuita din schite, multe lucruri mai mici sau mai mari, mai importante sau insignifiante, toate neterminate!

Am fost indragostit. Si ce, au fost si altii si unii mai norocosi mai sunt inca. Ciudat cum timpul tinde sa stinga focul.................dar eu tot astept sa o revad. Ne vedem destul de rar, mai ales in perioada asta. Ea e marea mea.......... Marea mea ce?

Povestea noastra a inceput de mult. A trecut mult timp peste noi desi daca aduni clipele petrecute impreuna, in timpul nostru inseamna foarte putin.

Ne cunoastem de multi ani. Prima oara, eram doar un copil si mi-a placut..... dar nu m-a lovit ca acum. Sa zicem ca e o relatie care s-a dezvoltat in timp. Dulcele devine amar si amar devine dulce. E ceva bun, nu e cel mai bun, e un compromis avantajos care devine apoi o obisnuinta calda.

Prima oara
Era dupa revolutie si abia aparusera pozele color, o am in poza cu familia mea. E o poza clasica pe hartie.

Ciudata era asta digitala, ciudat cum mult ajunge sa fie mai putin important decat putin.
Ciudat nu ca si aritmetica ci mai degraba pentru ca noi alergam din fire dupa mai mult.
Cum pozele si muzica pe care acum le avem isi pierd din valoare. Ma gandesc cum era inainte cand purtai o poza la piept si ascultai o piesa toata viata.
'’Papa, Why Do You Play All The Same Old Songs’’ Cata insemnatate era in poza sau in piesa aia. Acum parcurgem sute de cantece zilnic, mii de imagini dar toate parca sunt sterse, oricum sunt incoparabil mai palide decat Ea, acea una. Mult devine putin si putinul e foarte mult. Cate poze la care tinem, nu le-am mai vazut de mult? Cate piese dragi noua, nu le-am auzit de ani? Cati prieteni nu am vazut demult?

Nu sunt gelos, adik sunt……….dar nu pot fi pe ea. Nu ma deranjeaza ca o gramada de alti oameni sunt cu ea an de an. Pur si simplu nu ma gandesc la asta. Nu-mi pasa ca mai sunt si altii care simt ce simt eu si ca-i declara dragostea in noptile lungi de vara, ei si altor 1000 de fete.

Relatia noastra dateaza de ceva timp dar niciodata nu am privit-o ca acum. Abia din vara asta ea si-a castigat locul in inima mea. De fapt cred ca a fost tot timpul acolo dar abia acum vorba cantecului ,,mi-e draga cu adevarat’’. Ducu Bertzi

Mirosul ei, nu-l pot uita, nu mi-l amintesc dar il recunosc mereu cand sunt in preajma ei.
Din primul moment in care am vazut-o am simtit bucurie si o emotie puternica.
Era atat de frumoasa in soarele diminetii. E perfectiunea, o zeita printre oameni.

Acum stiu ca nu o voi uita niciodata, chiar daca nu suntem mereu impreuna si chiar daca viata de zi cu zi ne indeparteaza precum valurile care o data ce au atins tarmul se intorc de unde au venit neputincioase, atrase de o forta nevazuta! Fie ca e calma sau agitata intotdeauna a avut personalitate. Acesta e cel mai frumos lucru si la o femeie pe care o cunosti, cand nu mai esti impresionat de frumusetea ei fizica. Apropo de asta, 2 versuri frumoase dintr-o piesa ce nu cred ca e pe vre-un album.
Ti-am spus sa nu-mi arati nici coapsele nici sanii
Acuma stau aici cu prostii si nebunii.

Multi s-ar putea sa le vada vulgare sau lipsite de sens, dar mie imi plac. In spatele cuvintelor se afla adevarul crud al naturii care isi revendica omul dincolo de regulile societatii, idei principii si vise. Amuzant e ca sunt versurile unei piese folk, muzica prin excelenta sublima si idealista.


Nu-mi pasa atunci ca are un gust amar si putin sarat si as fi petrecut tot timpul din lume, acolo cu ea.
Unii oameni isi petrec si isi dau vietile pentru ea. Eu nu sunt nici macar in zodia pesti dar ea e marEA mea iar eu sunt un baiat de la munte.




Niciun comentariu: