vineri, 13 februarie 2009

Bucurestiul e o jungla periculoasa plina de animale agresive.

Nu stiu cine este primar in sectorul 6, acolo unde locuiesc, dar cu siguranta e cel putin nepasator. Stiu cine e primar general (Oprescu) dar ma tem ca nu face nimic altceva decat sa vorbeasca frumos(o sa va spun intr-un alt articol de ce).

Sunt un iubitor de animale. Cei care ma cunosc stiu asta. Le pretuiesc mai tare pe cele fara stapan pentru ca ele au nevoie de oameni mai mult decat celelalte.

Ieri am fost atacat pentru a doua oara de o haita de maidanezi. Absolut fara nici un motiv, la ora 8,20 dimineata , cand plecam spre munca, unu, doi, trei si apoi 7-8, nu mi dau seama cati erau au sarit la mine, la nici 50 metri de scara blocului.

Motivul : Poate ca aveam gluga pe cap, sau poate ca era prea devreme. Nu stiu si sincer nimeni nu cred ca poate oferi un motiv plauzibil. Cert este ca nu sunt un om extraordinar de viteaz dar nici fricos si m-am aparat cum am stiut mai bine, punandu-ma cu spatele intr-o masina, cautand bolovani, care atunci cand ai nevoie de ei , parca
au intrat in pamant, si alte metode specifice luptei cu animalele semisalbaticite. Am reusit pana la urma sa-l lovesc cu un picior pe un mascul feroce care se apropiase prea mult de picioarele mele si care altfel nu as mai fi putu sa-l controlez dandu-i posibilitatea sa se infrupte oricand din blugii si glezna mea. Sincer a fost un episod foarte neplacut si ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca in locul meu era un copil sau o femeie, sau oricine altcineva care nu stia ce sa faca. De fapt am vazut o femeie care ramasese blocata la scena la care fusese martora. Se uita fix si parca nu-i venea sa creada. In acele momente mi-as fi dorit sa am o bata. Nu sunt un tip dur si nu mi place violenta dar am simtit lipsa unei bate cu care sa ma apar. Atunci aceste animale, instabile si imprevizibile si-ar fi invatat lectia. Nu sunt genu care sa puna otrava dar trebuie sa se faca ceva.

Imi place sectorul 6, imi place zona in care locuiesc dar cainii comunitari sunt o problema care nu este nici pe departe rezolvata. Am vazut cateva exemplare crotaliate, cu semne in urechi. Sunt sigur insa ca nimeni nu le-a evaluat comportamentul inainte sa le elibereze. Poate sunt eu nebun si m-am uitat prea mult la Animal Planet dar totusi in ritmul asta niciodata nu se va rezolva problema asta.

Mie nu-mi vine sa cred ca o administratie nu e in stare sa rezolve o astfel de problema. De fapt e mult mai simplu, daca nu pot sa recunoasca simplu ca sunt incapabili si sa-si dea demisia. Asta sigur nu se va intampal dar ce facem noi, cetatenii ? Nimic ?
Stam si ne uitam ? Eu spun nu, si mai spun ca trebuie sa cerem imperativ, demisia sau rezolvarea acestor probleme.

Nu cred in eutanasierea animalelor, nu e vina lor ca au ajuns pe strada, dar trebuie adunate in adaposturi, evaluate sau date spre adoptii. Stiu ca e criza si nu e un moment bun pentru nici un fel de donatie. Dar nu cred ca e ok sa traim in jungla. Nu e deloc boem si nici poetic. Ma gandesc acum la miile de bucuresteni muscati de caini, chiar trebuie sa fim complici la asta?

Unde e presa noastra centrala ? Zilnic as merge la usa primarului sa-l intreb de asta. Zilnic l-as parodia pe el si consiliul local pana cand ar catadicsi sa-si miste dosurile si sa-si faca treaba. Chiar asta e jurnalistul de azi ? Prefera sa vorbeasca cu un parinte indurerat si sa-i ceara amanunte despre fiul sau ucis si la sfarsit sa spuna MULTUMESC.
Hai sa ne trezim cu totii si sa facem, nu sa ne uitam.

Niciun comentariu: