miercuri, 25 martie 2009

Seamana cu Miti!

Vorbeam aseara cu un prieten despre You Tube, despre vizualizarea clipurilor si despre impact. Mai jos am pus un filmulet pe care l-am salvat de Saint Patrick day. FIlmuletul era promovat de google (you tube) si probabil ca a avut o expunere scurta si foarte intensa pentru ca in doar 2-3 zile de actualitate, inainte, in ziua si dupa St. Patrick a facut un numar urias de vizualizari. Mai mult decat atat pisica seaman destul de mult cu Miti, de care mi se face mereu dor si care nu da doi bani pe afisari, vizualizari, google sau youtube.
Happy St. Patrick's Day from my cat!


PS Canalul care se afla in spatele acestui filmulet este unul dedicat animalelor de companie.
Asta este un succes de marketing care a reusit sa ajunga la un numar mare de oameni si se bazeaza pe 2 elemente cruciale, cu care suntem manipulati sitematic: emotional si de divertisment. Nu sunt eu cine stie ce ''fan'' de marketing dar stiu ca pisica din clip seamana tare mult cu Miti care are un loc important in viata familiei mele.
http://www.youtube.com/user/chibudgielvr

Un comentariu:

Corina spunea...

Si mie mi-e dor de pisicile mele de acasa si de multe ori ma trezesc ca le alint desi nu sunt aici cu mine. Incep sa tip si sa ma comport ciudat cand vad orice animal pentru ca imi sunt dragi si personal sufar ca nu am unul langa mine. Cu siguranta nu i-ar lipsi nimic. Si adevarat seamana cu Miti.