joi, 23 aprilie 2009

Natura si natural sau DE CE

Natural este ca un urs polar sa atace si poate chiar sa omoare un caine. Asta e unul dintre lucrurile pe care nu le-am inteles la lumea asta in care traim. De ce D-zeu a facut animale carnivore, de ce se lupta pentru hrana, de ce unul trebuie sa se hraneasca cu altul. Nu pot sa judec aceasta decizie dar nu-mi place si nu o inteleg. Nu stiu cum ar fi daca ursul ar manca doar iarba sau leul ar paste impreuna cu gazela in savana dar stiu ca nu-mi place sa vad NATURA dezlantuita. Lucrurile astea firesti pentru animale, omor pentru hrana, lupta pentru supravetuire si reproducere sunt unele dintre lucrurile la care as vrea sa aflu DE CE? Stiu ca sunt multe altele la care ne intrebam mereu DE CE dar mai stiu ca asta e intrebarea unui om slab si nu vreau sa exagerez cu ea. Sunt sigur ca in imensa-i intelepciune Creatorul lumii ar fi putut gasi o solutie mai buna. Ca asta de exemplu


Polar bears and dogs playing Ursi polari si caini jucandu-se!

Filmarea am vazut-o prima oara pe site-ul unui ziar national, nu mai stiu care.

Revenind la intrebarea omului slab, DE CE, mi-am adus aminte si de piesa de la Vama Veche cu acelasi nume, din vremurile bune ale acestei trupe.


Vama Veche De Ce

5 comentarii:

Corina spunea...

Este FENOMENAL documentarul.O alaturare atat de stranie si in acelasi timp atat de frumoasa. Ramai fara cuvinte.

info-oricevrei spunea...

Frumos, ma intreb daca si noi oamenii ne-am intelege la fel de bine, indiferent de rasa sau categorie, cum ar fi?

Sebi spunea...

Eu nu cred ca este adevarat, este ceva la mijloc, cred ca ursii acum erau fara lesa, erau in afara programului de la Circ.
Daca era un URS veritabil ii dadea o laba la caine, oricum cainii si ursii respectivi sau mai vazut inainte de filmare.

Inscriptie spunea...

Nu e chiar asa dar e evident ca nu e o situatie naturala. Cred ca mai degraba s-au obisnuit in timp si au ajuns la starea asta. Normal se intampla asa cum spui tu. Si da, cu siguranta s-au vazut si inainte de filmare.

Sebi spunea...

Filmarile de genul asta nici nu trebuie sa existe. Cred ca trebuie sa lasam lucrurile asa cum au fost si sa nu mai intervenim in viata animalelor salbatice. Deja avem noi ursi gunoieri si nu as vrea sa vad si ursi polari fotomodele alaturi de caini domestici. Trebuie actionat cu tact fara sa incerci sa schimbi comportamentul animalelor doar de dragul unei filmari care o sa sa-ti aduca bani.