vineri, 10 aprilie 2009

Radu Duda speranta pentru Romania!

Radu Duda candideaza la presedentia Romaniei. Am o senzatie pozitiva in acest sens si il voi vota pe acest om. Daca regele nu a vrut sau nu a putut sa scape aceasta tara acum 10-15 ani, poate ca Romania are nevoie de un Print. Una peste alta cred intr-un independent chiar daca Oprescu, in care imi pusesem ceva sperante a dezamagit. Pentru Radu Duda este o oportunitate sa-si dovedeasca valoarea ca om. Nu sunt obiectiv si trec peste acuzatiile de coruptie sau cele de colaborare cu securitatea. Las trecutul in urma pentru a spera la un viitor mai bun. Nu-mi pasa nici de jocurile politice care se presupune ca ar sta in spatele candidaturii lui. Mi-a placut discursul sau desi nu sunt genu care sa citeasca printre randuri si sa analizeze toate cuvintele. Prefer sa analizez faptele si sa cred in om.


Pentru cei care vor sa afle mai mult despre principele Radu Duda, informatii mult mai obiective si valoroase. Candidatura unui independent la presedintie este garantia exercitarii nealterate a mandatului.
Site-ul oficial al noului candidat poate fi vazut aici.
Am vazut familia regala de cateva ori la Manastire unde sunt ingropati cativa dintre conducatorii tarii. Cred ca am si o filmare de la o vizita mai neoficiala, care nu a fost anuntata in presa fara multimi de oameni si aglomeratie. A fost un moment frumos. Nu cred ca are sanse reale dar tot il sustin. Nu mai cred in partide. Nu mai vreau sa stiu de haite, de adunaturi de interese si comisioane, de datorii de tip mafiot, de favoruri si alte magarii. De aia nu cred nici in Obama pentru ca e prea ''frumos'' sa fie adevarat. E un candidat perfect care apare din studiul consilierilor si cercetarile de piata. O marioneta ma tem. Daca as gandi la rece nu as avea incredere nici in Radu Duda si probabil ca nu am, dar sper.


Ma tem ca suntem prea mitocani pentru a fi condusi de un PRINT.


Nu cred ca va avea ocazia sa demonstreze ceva.


Totusi il voi vota.


Imi place sa pariez pe cauze pierdute daca pierzi iti poti spune ca era deja pierduta batalia dar daca ajungi sa castigi, atunci succesul e cu atat mai dulce pentru ca a fost greu sau aproape imposibil.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Totusi sa tinem cont ca nu este un print. Este print doar prin casatoria cu principesa Margareta( care este o lady). El sincer mi se pare un impostor de prima clasa si candidatura lui o vad mai degraba ca facand si el ceva. O sa ascult cu atentie discursul si o sa revin cu amanunte.

Inscriptie spunea...

Intr-un fel ai dreptate dar cred ca oricine poate fi un print si nu e nevoie sa te nasti intr-o familie regala pentru asta. La prima varianta e nevoie de munca si de stradania ta, la a doua doar de soarta care face ca tu sa te nasti intr-o familie de regi. Vom vedea ce se va intampla daca vom avea ocazia sa-l vedem la lucru, desi probabil nu va avea ocazia. Nu e nici el Obama si nici noi nu suntem americani.