joi, 2 iulie 2009

Cat Stevens - Lady d'Arbanville

Azi am vazut la un status pe messenger o adresa de you tube. Curios cum sunt, dau click, si surpriza: Cat Stevens - Lady d'Arbanville
O piesa pe care o stiu de cativa ani si pe care o ascultam in prostie atunci cand am descoperit-o prima oara, asa cum am obiceiul sa fac, sa consum la maxim piesa in momentul respectiv. E departe de a fi ceva modern sau care sa-mi genereze trafic, dar Inscriptie nu are legatura cu tarficul e mai degraba o informatie care pleaca de aici, in special catre prietenii mei. Un film bun, o piesa uitata etc. Cred ca usor usor imi fac un post de radio aici:) .
Cat Stevens - Lady d'Arbanville



Cat Stevens vine dintr-o perioada cand muzica buna era la moda. Anii 60-70 au fost extraordinari din acest punct de vedere si ma bucur ca nu am trait inainte, sa nu pot sa ma bucur de aceasta muzica. O alta piesa simpla, mai celebra chiar decat prima.

Cat Stevens - Father And Son



Niciun comentariu: