luni, 15 iunie 2009

Transfagarasanul iarna pana la barajul Vidraru, Valea lui Stan ecalada pe cascada de gheata.

Cateva imagini din arhiva personala filmate acum 5-10 ani intr-o plimbare la munte pe vreme de iarna, un anotimp ce transforma parca peisajul binecunoscut intr-o alta lume. L-am editat si pentru a putea fi mai usor de urmarit in secolul vitezei. Initial materialul filmat avea peste 30 min. Fundalul sonor a fost ales atunci cand am caprturat prima data imaginile de pe caseta si l-am pastrat, suna chiar bine si imi aduc aminte cu placere cand faceam asta si mai primeam si ceva banuti.

Un comentariu:

info-oricevrei spunea...

Foarte frumos, cand ma andesc ca am abandonat acesta zona extraordinara pentru sufocanul si aglomeratul Bucuresti, imi vine sa-mi dau palme!
NO COMENT!
P.S.
Poate urcam si noi in vra asta pentru cateva zile, ar fi fff. frumos. Ia-o ca pe o invitatie.