luni, 16 noiembrie 2009

Greva de la metrou a aruncat Bucurestiul in haos!

Suntem o natie de oameni normali, adica alienati si tampiti. Asta e omul o creatura care fara educatie si fara bun simt devine un mare bou. Felicitari pentru aceasta ideee minunata de a face greva, astazi 17 noiembrie 2009. Sunteti grozavi domnilor si doamnelor. Niste papitoi in mana unora care ori nu gandesc ori daca o fac o fac malefic cu tenta de manipulare. Oricum, greva a fost cea mai proasta decizie posibila. Fara sa ne mai invartim dupa degete trebuie sa recunoastem ca suntem si noi asa cum sunt deciziile noastre. Nici pe departe acesti angajati nu au salarii mici care sa nu le permita o existenta decenta. Nu cred ca tocmai acum le-a ajuns cutitul la os, acum cand toata lumea e in criza economica. S-ar putea sa nu fiu eu in stare sa vad in profunzime dar mi se pare nesimtire sa vii acum si sa ceri mariri de salarii, acum cand peste tot au fost disponibilizari , cand cu greu reusesti sa-ti gasesti de munca. Acum cand peste tot se instaureaza condiul fara plata atat la stat cat si la privati. I-as face sobolani pe cei care azi au facut greva si s-ar potrivi pentru ca traiesc destul de mult sub pamant dar ma tem ca sunt doar niste prosti manipulati de cretinii astia de guvernanti. Norocul lor ca nu am eu puterea deciziei. Pe tovarasul dirijor care a orchestrat aceasta greva l-as exclude din viata politica si i-as lua toata averea iar pe cei care s-au lasat manipulati i-as da afara si i-as trimite cu recomandari sa lucreze la CFR. Nu poti opri METROUL ca si cum ar fi masina ta personala cu care nu mai vrei sa te plimbi. E un mijloc de transport in comun, public mama masii de treaba si de tara in care traim. Suntem artisti in a ne bate joc, a ne carota si a ne umilii unii pe altii. Acum ca am ajuns la serviciu cu o ora intarziere si cu batranul FORD spumegand ceea ce s-a intamplat astazi dimineata mi se pare un vis urat. Ma gandesc sa asemuiesc incidentul de astazi cu o mineriada. Tovarasi angajati ai METROREX sunteti niste mineri si prin asta ma tem ca-i jignesc pe acesti oameni care muncesc cu greu sub pamant si castiga mult mai putin decat voi, si nu inchid mina pentru ca POT. Sunteti grozavi , ati oprit metroul pentru ca puteti. Bravo, as vrea sa va pot strage mana..... in usa metroului plin ochi la orele de varf. Ati dovedit ca sunteti importanti, indispensabili chiar. Ce v-as mai disponibiliza eu, sa vedeti atunci. Ati sfidat o natiune intreaga astazi cu greva voastra. O natiune formata din femei care castiga 5 milioane in croitorii sau barbati care trag o luna de zile pe strung pentru 6 milioane. NU mai vorbesc de someri sau de studentii care nu-si gasesc de munca dupa ce au invatat ani de zile si sunt cu mult mai inteligenti si pregatiti decat voi. Poate ca nu in domeniu dar cu siguranta in 3 luni de training v-ar putea lua locul. Felicitari guvernantilor care nu au reusit sa ia taurul de coarne si sa puna piciorul in prag, bravo domnilor gaini. Ordinari pana la sfarsit, incapabili si mizerabili din asta e formata clasa politica romaneasca. Nu stiu ce spera sa castige prin asta. Basescu sa ia 6 voturi de la PNL care sa piarda alte 20 in favoarea lui Becali? asta e scopul manevrei? Vai de capul alora care va invata strategiile astea si vai de capul nostru ca va acceptam si nu va dam afara in suturi din ministere si alte institutii pe care le ocupati la fel cum romanii ocupau Dacia odata. Macar ei erau pregatiti, nu erau pusi pe pile in posturi, faceau drumuri si poduri pe cand voi opriti metroul. Atat ne duce capul.
Gata ca iar m-am enervat!

2 comentarii:

Sebi spunea...

Eu cu ocazia grevei de la Metrou am gasit un nou drum spre servici. Am folosit Centura Bucuresti si am redus cu mult timpul petrecut in trafic.

Inscriptie spunea...

Norocul tau, eu am intarziat o ora in prima zi si 20 de minute in a doua. Nu ca mi-as face griji din cauza asta dar m-a macinat foarte tare idiotenia asta de greva. Bine ca s-a terminat.