joi, 14 mai 2009

De ce imi plac atat de multe piese de la METALLICA?!

Trupa asta a avut inspiratie si cand si-a ales numele, parca stiau ca vor devenii regii metalului. Acum stiu, multi vor sari ca Metallica nu canta metal. Nu ma intereseaza, stiu ce am vrut sa spun si ca sa stea unii sau altii linistiti sau din contra sa se scandalizeze si mai tare voi spune ca sunt regii muzicii rock. De ce? Pentru ca mie imi plac foarte multe piese de la ei. Un motiv cat se poate de serios si un argumentat beton, nu ;)?
Am reusit pana la urma sa-i vad live la cel de-al doilea concert al lor in Romania si rezervat cum sunt, nu au reusit sa ma dea pe spate asa cum o fac piesele lor. In timp ei au reusit sa produca incredibil de multe piese bune si asta m-a facut sa fac afirmatiile nefondate de mai devreme. Pentru mine si pentru cei care nu stiu, va propun sa facem o plimbare muzicala printre hiturile Metallica.

Metallica- Nothing else matters


Metallica - Unforgiven


Metallica - Whiskey In The Jar


Metallica - Turn The Page


Metallica - Seek And Destroy (Seattle `89) ceva mai strong de pe vremuri


Mama Said (Live)


Metallica - The Day That Never Comes[Video Premiere] o piesa noua


Fade to black intr-un articol de dupa concertul de anul trecut.
Povestea lor mi se pare incredibila si cei carora le place muzica sunt sigur ca o stiu.
Lista ramane deschisa si va invit si pe voi sa completati.

Niciun comentariu: